Jump to content
CyReN

Halo: The Master Chief Collection Discussion

Recommended Posts

Before you all panic, ranks aren't being add with the content update. The content update is fixing the issues ranks had before (resets, 1's matching 50's, etc) and if it's all good, they will be added in the next matchmaking update which is either coming tonight or tomorrow.

  • Upvote (+1) 1

Share this post


Link to post

I'M AT MY SISTERS HOUSE OMG GIVE ME SOME PATCH NOTES TO BEAT MY MEAT TO

No patch notes yet, shouldn't be long :)

  • Upvote (+1) 2

Share this post


Link to post

No patch notes yet, shouldn't be long :)

How casual your response was made me laugh.  Moa always so chill under pressure.

Share this post


Link to post

Before you all panic, ranks aren't being add with the content update. The content update is fixing the issues ranks had before (resets, 1's matching 50's, etc) and if it's all good, they will be added in the next matchmaking update which is either coming tonight or tomorrow.

 

Oh right, forgot about that!

Share this post


Link to post

I just realized that I have dozens of friend requests. I had no idea. The Xbox dashboard is soooo baaad. I'm adding some of you guys now.

 

There's no such thing as a friend request anymore.  There is "stalk" or "don't stalk".  Then the other person chooses whether or not to actually be friends.  Your "Follower" list is essentially your friend requests, but no one ever checks that.  That's why its so crucial to send someone a message when you add them.

 

BTW what's your GT?  I'll add you when I get on to try out this update here in a bit.

Share this post


Link to post

Halo aiming is fixed? Is this real life? Cant be.

 

Maybe now I can turn my xbox back on and learn how to play CE on top of it

Share this post


Link to post
Resolved an issue that was causing off-host players to deal more damage than the host in peer-to-peer custom games.

 

 

 

0_0

 

Just when I thought I wasn't going to play Halo tonight....

Share this post


Link to post

Those Halo 3 fixes... those UI/party/matchmaking fixes... ODST and Relic in May 

 

:walshy:

Share this post


Link to post

MCC Ranks inbound..... 3rd Year Uni Exams start in 2 weeks....

 

Degree is overrated anyway right?? RIGHT?! :'(

  • Upvote (+1) 4

Share this post


Link to post

Probably gonna take a few hours until everyone downloads the patch for the ranks to work properly........... I hope

Share this post


Link to post

I'm gonna search the current ranked playlist and see if any of these new changes are in effect yet. I'll let you all know if I notice anything.

 

EDIT: Nope. I'm matching crazy level players as a 19. Hopefully that skill restriction fix comes with the update too :S

Share this post


Link to post

"Made improvements to Halo 3’s controller “deadzones.”"

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

  • Upvote (+1) 1

Share this post


Link to post

Just matched a 2 Rank 1's and 2 50's as a level 26... Was this patch supposed to fix that? (Yes I installed the patch first.)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.