Jump to content
CyReN

Halo World Championship 2016 Teams, Seeds, and Discussion‏

Recommended Posts

So they probably could win the last chance, but with who? Chances are they'd get to Regionals and get stomped.

If they had sufficient practice they would not. The only issue is they would play 1st seed in a (what is currently) a single elimination

Share this post


Link to post

You guys are trolling thinking that those two could win the qualifier tomorrow.

Its not for tomorrow, its for the last chance OQ.

Share this post


Link to post

If they had sufficient practice they would not. The only issue is they would play 1st seed in a (what is currently) a single elimination

They would have to team with players who couldn't break top 15. They might get through the last chance on skill alone, but then they'd get to Regionals against teams that have been grinding. I really don't see them making top 8 at regionals.

 

It's not gonna happen anyway, they are just fucking with everyone again.

  • Upvote (+1) 2

Share this post


Link to post

They would have to team with players who couldn't break top 15. They might get through the last chance on skill alone, but then they'd get to Regionals against teams that have been grinding. I really don't see them making top 8 at regionals.

 

It's not gonna happen anyway, they are just fucking with everyone again.

No one thought lxthul would leave EG either ;)

Share this post


Link to post

So how come Karma and Enable can grind the game hard enough to maintain their ridiculously high champion ranks, but can't commit to a couple tournaments for a shot at 1mil?

 

edit: oh, nvm, the tweet is older than ogre2

  • Upvote (+1) 3

Share this post


Link to post

Pretty sure the screenshot was before black ops 3 was released.

 

Also same as the posters above, First time posting but I've been following all of crazy stuff and felt like I wanted to discuss them more.

Share this post


Link to post

So how come Karma and Enable can grind the game hard enough to maintain their ridiculously high champion ranks, but can't commit to a couple tournaments for a shot at 1mil?

 

edit: oh, nvm, the tweet is older than ogre2

that tweet was old I think like the first couple weeks of halo.

Share this post


Link to post

So how come Karma and Enable can grind the game hard enough to maintain their ridiculously high champion ranks, but can't commit to a couple tournaments for a shot at 1mil?

 

edit: oh, nvm, the tweet is older than ogre2

 

Might as well. There isn't shit for CoD tournaments coming up so why not.

Share this post


Link to post

So either there is one more Big shake up going to happen.

 

Or everyone is waiting to see what Cloud, Hysteria and Assault do.

 

 

As soon as one of them make a choice everything will fall fast. 

Share this post


Link to post

They would have to team with players who couldn't break top 15. They might get through the last chance on skill alone, but then they'd get to Regionals against teams that have been grinding. I really don't see them making top 8 at regionals.

 

It's not gonna happen anyway, they are just fucking with everyone again.

 

Maybe he is serious? Honestly its hard for me not to be fustrated when I see tweets from Enable lol. He can prove me wrong. I really would love to see him play again. He won't make top 8 tho.

 

@Enable 

 

@Enable 

Share this post


Link to post

 

Royal 2 saying what we are all thinking.

now here's my question....is something else happening that we don't know about? 

Share this post


Link to post

 

 

 

Something went down with Severance

 

lol my god. I'm not even gonna bother with teams until they have to register

  • Upvote (+1) 1

Share this post


Link to post

Idk whats real anymore

 

Good thing I have diagnosed insomnia. I dont sleep anyways  :ghost:

  • Upvote (+1) 3

Share this post


Link to post

 

Royal 2 saying what we are all thinking.

 

Edit: Goofy tweeted out "#Intel" but proceeded to delete it.

 

someone should tell him lethul decided to leave and join formal and enable, cause why not

  • Upvote (+1) 2

Share this post


Link to post

I think that severance thing might be a joke...they are on OT5 as a team already. His tweet right before was about king nick trying to not get shaded. Might just be a joke.

  • Upvote (+1) 1

Share this post


Link to post

 

lol probably because he needs to find a fucking team but doesn't give a shit

 

If you look through Faisals tweets and replies you can see Maniac posting boys to men "end of the road' and he retweeted maniac Gil's tweet that "if you sleep, you're dropped"

 

  • Upvote (+1) 4

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.