Jump to content

Goblin

Member
  • Content Count

    463
  • Joined

  • Last visited

About Goblin

  • Rank
    #PCMASTERRACE
  • Birthday February 17
  1. So I upgraded my CPU Heatsync to the Corsair AIO H75 Liquid Cooling unit. Gotta say, I love it. Temperatures before/after Before CPU @ Idle: 40-50 Degrees * C (no background tasks) CPU @ Gaming (Overwatch specifically): 70-80 * C After CPU @ Idle: 5-10 * C (no background tasks) CPI @ Gaming (Overwatch Specifically): 30-40 * C Edit: Here's a picture after the install and running:
  2. @@ZerueLX11 Whats your thoughts on ultra wide curved monitors?
  3. I'm on right now on PC/US if anyone wants to game. Bnet is omgoblin#1140
  4. Add me on Battle Net if you're gaming on PC omgoblin#1140
  5. I have my PC (which is in a Coolermaster HAF XB) sitting ontop of my mini fridge looool. speaking of which, I actually need to get a new heatsync on my machine. its running one that came with my processor. EEK.
  6. Any Black Ops 3 PC Players, add me on steam: OMGOBLIN
  7. What are your mouse settings in game? I usually turn off all the extra mouse settings. Check this page out that has some ideas that could help. http://www.gamersnexus.net/gg/2170-black-ops-3-mouse-acceleration-fix Also, whats your steam? Hahaha
  8. I was going to wait for the Zen arc from AMD but when I learned the R9 390s boxing day sale was the lowest it'll ever be again, I nabbed it. I'll upgrade to next Arc after this card has had atleast 5 years of life
  9. God damn dude. This card is such a beast. Great upgrade from my 760 twin frozr.
  10. Picked up the R9 390 from Club 3D this boxing week. regularly 449.99 + environmental & tax. Got it for 398.97 + environmental & tax. http://www.canadacomputers.com/product_info.php?cPath=558&item_id=084998 This has given me the ability to live stream Black Ops 3 PC, Fallout 4 (more stably) and a few other higher demanding games as well making other games more stable. Love everything about it.
  11. lol this guy just say Windows 10 is trash? wow
  12. Just got my LEM last night. Took about 2 weeks of 2-3 wins and 1 loss a night almost till i got it haha
  13. Goblin

    OT of Technology

    get that shipping refunded lmao
  14. Goblin

    Microsoft Edge...

    since W10 release, i have been using Edge and have really experienced no issues.
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.