Jump to content

Exidrion

Member
  • Content Count

    1,835
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Recent Profile Visitors

10,778 profile views
  1. hadda post this. the entire situation and the aftermath is downright hilarious
  2. I'm still going to hate it because that person's probably to eat a bullet or rubber band during that delay anyway lol.
  3. If I'm in a game where I'm mid fight and someone pops OS and chooses to RUN AWAY rather than challenge and kill me...
  4. on another note, did anyone see if there were grenades' hitmarkers?
  5. it totally is that type of cinematic hype trailer and....it's kinda dope. Just watch it my friend :D.
  6. From that, it didn't look like a great arena game, but it looked like a great game to hop on with friends and fuck around on one flag with. I'm satisfied.
  7. he kinda right tho. Have any of ya'll played the 5-shotting sweatfest that is h5 arena lately? Sprint is negatable.
  8. Haven't been around here in over a year cuz of what that guy with the 1 post aggressively stated but.... Ya'll got any of dem leaks?
  9. I can already feel like I'm gonna get enraged by all the cheese, i mainly play the Halo 5 2v2 playlist now and it's a nice balance IMO. There's just thrust, no radar and no abilities otherwise. Like what happened to gun skill and movement? Ugh. And yes I know classic Halo exists but I'm dead bored of it.
  10. Here's some info on what's happening 16~ months from now: https://www.halowaypoint.com/en-us/news/happy-halodays-2020 It's just sad at this point lol.
  11. This video shouldn't really be used 'against' him at this point IMO, a lot of people did stuff like this and even worse back then. I don't think the character of a 16/17 year old on XBL back then defines the character of someone now. Not excusing the allegations though.
  12. The tease we get from marketing that was already set up prior to the delay is painful. Infinite is on the Series X product page, the Series X packaging, monster cans, Oreos etc. if I was 343 I'd have at least given the public more by now, because now you have all this promotional shit for a game that has no realese date and we barely know anything about it LOL. I wouldn't wanna be the poor sap who hadda make the decision to vaguely delay the game to "2021".
  13. I just find that if the tag is a short-ish "OG" tag and not XBL generated or dumb tags like sniperlover69, 90% of the time it's sweaty good players. Ever since they changed the gold requirement to 1 per xbox though - depending on the playlist - you never know if the XBL generated tag is a smurf or not; but seeing as the MCC population is so low, I tend to assume they're smurfs. It's actually been kind of crazy seeing the surge of smurfs over the last few years. I STILL oddly see them all the time in Halo 5, despite menke making them redundant after like 2 placement matches. I guess people just don't realise how the system works or something.
  14. I guess I'm moreso flabbergasted that they're in the situation where they need a significant amount of time to show anything other than they did. If it was to be released in November I wouldn't expect this 6 or 12 months or whatever is some complete overhaul. I dunno.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use & Privacy Policy.