Jump to content

AppleJoose

Member
  • Content Count

    188
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by AppleJoose

  1. Hey guys, we just redesigned the site a bit, and are working on adding some cool new features (halo 2 and reach compatibility). We're open to suggestions, so if there's a feature you'd like to see on the website, let us know and we'll see what we can do.
  2. Here's a list of every Halo 3 Pro Player Gamertag that we're aware of, in case you want to search for them and yourself.
  3. get a load of this shit http://teambeyond.net/forum/topic/17833-i-made-a-website-to-show-all-the-h3-games-two-players-played-together/
  4. motherfuckers are playing a million dollar tournament with radar enabled lmao
  5. they still have sprint and radar in this shit lmfao
  6. AppleJoose

    NFL Thread

    I've returned to this godforsaken website to share an urgent message:
  7. AppleJoose

    NFL Thread

    What time do the lions play this week?
  8. AppleJoose

    NFL Thread

    'Tis better to have 'yoffed and lost than never to have 'yoffed at all.
  9. AppleJoose

    NFL Thread

    Wait hold on are we gonna miss the 'yoffs?
  10. I'm imagining all of you finishing your posts, rotating your dxracers in the direction of your gaming monitors, then trying to beat halo 5 campaign with all the skulls on for the 12th time.
  11. AppleJoose

    NFL Thread

    Get a load of these Loins
  12. yeah but one of the candidates opposes the first amendment, so sometimes it's nice to do your part to make sure that the wonderful country you've benefited from being born in your entire life doesn't let that guy have any decision making authority.
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.